:دلم میگه
 
ناشناس
بدون شرح
 
 

به سلام ها دل نمی بندم,از خداحافظی ها غمگین نمی شوم.ديگر عادت كرده ام به آشنا شدن ها و جدا شدن ها,دوری و دوستی...

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

از تو چه پنهان...
حسادت می كنم به تمام آنها كه دوست می داری...

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

كاش سهم من از زندگی فقط تو بودی!
می دانم هميشه زيادی خواه بوده ام...

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

من از تو چيزی نمی خواهم،فقط گاهی نگاهی اشتباهی...

ــــــــــــــــــــــــــــــــ

كاش رو پيشونی آدما يه چيزايو می نوشت،مثلا می نوشت اين لياقت دوست داشتنو داره اين نداره، اين لياقت رفاقت ساده رو داره اين لياقت يه دوستی سادرو هم نداره!
اين...

ـــــــــــــــــــــــــــــــ

 

از انتهاي خيالت تا هر كجا كه بروي به هم ميرسيم
زمين بيهوده گرد نيست...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : شنبه 6 اسفند 1390برچسب:, :: 12:23 :: توسط : ناشناس

درباره وبلاگ
من یه فرد ناشناس هستم! زیاد پیگیرم نشید! وبلاگمو تازه ساختم! میخوام توش حرفای دلمو بگم! با نظر هاتون منو یاری کنید! امضا: ناشناس
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ناشناس و آدرس unknowns.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 28
بازدید هفته : 52
بازدید ماه : 52
بازدید کل : 14726
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1